1402-08-05 19:42
234
0
87164
خطیب جمعه بخش وشمگیر:

دنیا دیگر خواهان آمریکا و صهیونیست نیست

خطیب جمعه بخش وشمگیر گفت: رژیم صهیونیستی در حال نابودی در سراسر دنیاست، دنیا دیگر خواهان آمریکا و رژیم غاصب نیست.

به گزارش گلستان ما، حجت الاسلام والمسلمین دماوندی در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی اظهار کرد: عملیات طوفان الاقصی در تاریخ اسلام ماندگار شد، قطعا ملت غیور فلسطین پیروز میدان خواهند بود.

وی در رابطه با قدرت محور مقاومت اظهار کرد: این قدرتی که جلوی رژیم صهیونیستی مکار ایستاد همه مقاومت نبود بلکه بخش جزیی یعنی حماس و گروهی از حزب الله بود و این یعنی رژیم غاصب از لانه عنکبوت سست‌تر است.

دماوندی بیان کرد: یهودیان صهیونیست در حال ترک اسراییل هستند، این منطق و عملکرد مستکبران بود که طوفان الاقصی را بوجود آورد.

وی افزود: امروز دشمنان قسم خورده هزینه‌های گزاف میکنند تا اسلام را محو کنند اما خودشان در حال نابودی هستند، این نسل‌کشی دل حیوانات را بدرد می‌آورد چه رسد به انسان‌های آزاده. همانطور که نام فرعون منفور شد نام رژیم صهیونیستی در حال نابودی در سراسر دنیاست، دنیا دیگر خواهان آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی نیست.

دماوندی  در پایان ضمن فرا رسیدن شهادت محمد حسین فهمیده و هفته دانش آموز بیان کرد: مدارس در راستای بالا بردن مقام این شهید و معرفی کردن ایشان بعنوان الگو باید تلاش کنند امام راحل (ره) در رابطه با شهید فهمیده فرمود؛ رهبر ما آن نوجوان ۱۳ساله است که با قلب کوچکش خود را زیر تانک دشمن برد و شربت شهادت نوشید.

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.